icon-mill icon-camera icon-add icon-circle icon-arrow icon-badge icon-bus icon-cancel icon-cat-1 icon-cat-2 icon-cat-3 icon-cat-4 icon-cat-5 icon-cat-6 icon-cat-7 icon-cat-8 icon-cat-9 icon-cat-10 icon-cat-home icon-chat icon-check icon-longarrow icon-marker icon-phone icon-phone-o icon-search icon-smiley icon-star icon-star-half icon-worker icon-write social-facebook social-googleplus social-linkedin social-twitter
Logo feedbackcompany 9.2 / 10

Gratis meterkast sticker


Bestel een gratis meterkast sticker:

Bestel een sticker voor in uw meterkast door het contactformulier in te vullen met de omschrijving "gratis sticker". We sturen u dan z.s.m. per post een exemplaar toe.

Meterkast sticker


Glaspunt is de vaste uitvoerder van glasschade voor vele verzekerden

Glaspunt is al vele jaren de uitvoerder van glasschademeldingen voor verzekerden. Tijd om eens stil te staan bij de diensten van Glaspunt! 

Glasschade is altijd vervelend en een klant wil altijd een snelle oplossing. Ramón Ciuráns (directeur Glaspunt): “Die oplossing bieden wij dag en nacht. Op ons hoofdkantoor in Arnhem is de meldkamer 24 uur en 7 dagen per week bemand. Vanuit daar wordt alles geregeld, de reparatie van elk schadegeval tot en met het verzorgen van de afhandeling van de schade via de verzekering’’.

Na een schademelding gaat de glaszetter van Glaspunt direct op pad en zorgt voor een noodvoorziening. De glaszetter bestelt dezelfde dag het originele glas, hij ruimt de glasscherven en de rommel op en wast de nieuwe ruit zodra deze is geplaatst. Daarna verzorgt Glaspunt de afhandeling van de schade direct met de verzekering. Voor iedereen een goede oplossing!

Wat generaties geleden begon als Gelderse Glasservice is inmiddels uitgegroeid tot de grootste aanbieder van glasherstel van Nederland. Een Arnhems bedrijf, dat alle werkzaamheden op het gebied van glas herstel uitvoert van Groningen tot Maastricht en van Arnhem tot Rotterdam! Op dit moment werkt Glaspunt met vijftig eigen medewerkers en veertig Glaspunt-partners verspreid over Nederland. Daarmee verzorgen we dag en nacht glasschadeherstel voor bedrijven en particulieren. “We hebben dat landelijke netwerk stap voor stap gerealiseerd, zoekend naar bedrijven die passen binnen onze filosofie en die ook bereid waren onze SUS-factor te volgen. Wanneer we het over Service hebben, praten we niet alleen over vijftien jaar garantie (als enige in Nederland), maar ook over de kwaliteit van onze medewerkers en over de breedte van onze dienstverlening. We lossen alle problemen bij glasschade direct op en zijn binnen 30 minuten ter plekke aanwezig. Ons onderscheidend vermogen zit in de SUS-factor: Service, Uitstraling en Snelheid.

Speciaal voor verzekerden heeft Glaspunt nu een gratis sticker die u kunt plaatsen in uw meterkast. Altijd handig als u een keer schade heeft!


Zelf een keer glasschade? Bel gratis 0800-0003 en het wordt binnen de kortste keren geregeld. Gegarandeerd.