icon-mill icon-camera icon-add icon-circle icon-arrow icon-badge icon-bus icon-cancel icon-cat-1 icon-cat-2 icon-cat-3 icon-cat-4 icon-cat-5 icon-cat-6 icon-cat-7 icon-cat-8 icon-cat-9 icon-cat-10 icon-cat-11 icon-cat-home icon-chat icon-check icon-longarrow icon-marker icon-phone icon-phone-o icon-search icon-smiley icon-star icon-star-half icon-worker icon-write social-facebook social-googleplus social-linkedin social-twitter icon-exclamation
U kunt ons bellen op 0800-0003

Wij zijn 24/7 open

Glasschade? Wij herstellen het snel en vakkundig


Een barst in uw ruit, een ingegooide ruit of lek dubbel glas? Glasschade komt altijd ongelegen. Daarom staat Glaspunt 24/7 voor u klaar bij urgente glasschade. Wij bieden snelle en professionele hulp en zorgen ervoor dat uw ruit zo snel mogelijk wordt hersteld of vervangen.

Neem  nog contact met ons op: 

  • Bel gratis 0800-0003
  • Vul het contactformulier in
  • Of plan gelijk een gratis afspraak aan huis:

Wat te doen bij glasschade?Ruitschade herstellen

Heeft u glasschade? Volg deze stappen:

  • Zorg voor veiligheid. Houd kinderen en huisdieren uit de buurt van het kapotte glas.
  • Bel Glaspunt. Wij sturen direct een glaszetter naar u toe, vaak al binnen één uur.
  • Tijdelijke noodoplossing nodig? Wij plaatsen indien nodig noodglas of een tijdelijke afdichting.
  • Het nieuwe glas wordt besteld. Afhankelijk van de situatie en het te vervangen glas bestellen wij direct een nieuwe ruit of plaatsen we direct nieuw glas.

Direct hulp nodig? Bel gratis 0800-0003 voor 24/7 glasservice.

Uw glas vakkundig hersteld

Onze ervaren glaszetters zijn gespecialiseerd in het herstellen en vervangen van verschillende soorten glas, onder andere:

Wij gebruiken alleen glas van topkwaliteit en zorgen voor een nette afwerking.

Verzekering & glasschade

In veel gevallen wordt glasschade vergoed door uw opstal- of inboedelverzekering. Wij helpen u graag bij de afhandeling met uw verzekeraar door de factuur rechtstreeks naar uw verzekeraar sturen. Hiervoor vult u de akte van cessie in en stuurt deze naar ons terug. Let op: u blijft altijd eindverantwoordelijk voor de betaling. Zo heeft u er zelf zo min mogelijk omkijken naar. Tip: Noteer de schade, maak foto’s en meld het zo snel mogelijk bij uw verzekeraar.

Maak snel en vrijblijvend een afspraak

Boek direct uw glaszetter op locatie

Waarom Glaspunt?

24/7 bereikbaar

Snelle service door heel Nederland

Ervaren glaszetters

Samenwerking met verzekeraars

Altijd een passende oplossing

Veelgestelde vragen

Wordt glasschade vergoed door de verzekering?

Dat hangt af van uw verzekering. Controleer dit eerst altijd zelf bij uw verzekeraar. Wij helpen u graag bij de afhandeling met uw verzekeraar door de factuur rechtstreeks naar uw verzekeraar sturen. Hiervoor vult u de akte van cessie in en stuurt deze naar ons terug.

Wat is een noodvoorziening?

Een noodvoorziening is een tijdelijke afdichting van uw ruit. Een noodvoorziening wordt geplaatst wanneer er glasschade is, waarbij de ruit niet direct hersteld kan worden. Dubbel glas, zoals HR++ glas, wordt bijvoorbeeld op maat gemaakt en heeft een levertijd