icon-mill icon-camera icon-add icon-circle icon-arrow icon-badge icon-bus icon-cancel icon-cat-1 icon-cat-2 icon-cat-3 icon-cat-4 icon-cat-5 icon-cat-6 icon-cat-7 icon-cat-8 icon-cat-9 icon-cat-10 icon-cat-11 icon-cat-home icon-chat icon-check icon-longarrow icon-marker icon-phone icon-phone-o icon-search icon-smiley icon-star icon-star-half icon-worker icon-write social-facebook social-googleplus social-linkedin social-twitter

Recensies Glaspunt Zaandam

over Glaspunt Zaandam

Soort werkzaamheden: Noodreparatie

Sterke punten website en service: "Snel ter plaatse, goede oplossing voor situatie waarin je wilt dat het weer veilig wordt."

over Glaspunt Zaandijk

Soort werkzaamheden: glas van schuifpui vervangen

Sterke punten website en service: "snelle beantwoording voor vraag prijsopgave// glas plaatsers slordige werkers!!! moet een hr ruit niet rondom in tape gezet worden en kit???"

over Glaspunt Zaandam

Soort werkzaamheden: Van enkel glas naar dubbel glas voor boven ramen.

Sterke punten website en service: "Zeer vakkundig werk, goed personeel."

over Glaspunt Zaandam

Soort werkzaamheden: Vervanging oud dubbel glas door nieuw HR++

Sterke punten website en service: "Goede service door vriendelijke monteur"

over Glaspunt Westzaan

Soort werkzaamheden: Nieuw raam in voordeur

Sterke punten website en service: "Snel, vriendelijk, ervaren vakman"

over Glaspunt Zaandam

Soort werkzaamheden: privacy

Sterke punten website en service: "Ik ben erg gesteld op mijn privacy en merkte dat mensen toch makkelijk bij mij naar binnen konden kijken. Ik heb daarom Glaspunt benaderd en na uitgebreid geïnformeerd te zijn over de mogelijkheden heb ik de keuze gemaakt om mat glas laten plaatsen. Op deze manier krijg ik wel genoeg licht naar binnen maar ben ik verlost van de glurende blikken."

over Glaspunt Zaandam

Soort werkzaamheden: sleutelservice

Sterke punten website en service: "Toen ik tijdens een avond in de kroeg bestolen ben van mijn jas wist ik me even geen raad. Mijn huissleutels zaten in mijn jas en ik kon dus niet naar binnen. Gelukkig zat mijn telefoon in mijn zak en kon ik Glaspunt bellen. Ze hebben mijn slot opengemaakt en direct een nieuw slot erin gezet. Gewoon voor de zekerheid. Fijn dat ze ook die service bieden."

-->