icon-mill icon-camera icon-add icon-circle icon-arrow icon-badge icon-bus icon-cancel icon-cat-1 icon-cat-2 icon-cat-3 icon-cat-4 icon-cat-5 icon-cat-6 icon-cat-7 icon-cat-8 icon-cat-9 icon-cat-10 icon-cat-11 icon-cat-home icon-chat icon-check icon-longarrow icon-marker icon-phone icon-phone-o icon-search icon-smiley icon-star icon-star-half icon-worker icon-write social-facebook social-googleplus social-linkedin social-twitter
U kunt ons bellen op 0800-0003

Wij zijn 24/7 open

Hoe kan ik mijn tenaamstelling wijzigen?


Het kan natuurlijk voorkomen dat de opdrachtgever en betaler afwijken. Dan is het wel zo handig dat de tenaamstelling gewijzigd kan worden. Om de tenaamstelling aan te passen vragen wij een ondertekende schriftelijke bevestiging van de persoon of het bedrijf in kwestie.

U kunt voor de schriftelijke bevestiging dit als tekst gebruiken:

(Naam) geeft hierbij opdracht aan Glaspunt om order (ordernummer) uit te voeren.

(Handtekening) en (Datum)

Zodra wij de schriftelijke bevestiging ontvangen hebben zullen wij de tenaamstelling zo spoedig mogelijk aanpassen.

-->