icon-mill icon-camera icon-add icon-circle icon-arrow icon-badge icon-bus icon-cancel icon-cat-1 icon-cat-2 icon-cat-3 icon-cat-4 icon-cat-5 icon-cat-6 icon-cat-7 icon-cat-8 icon-cat-9 icon-cat-10 icon-cat-11 icon-cat-home icon-chat icon-check icon-longarrow icon-marker icon-phone icon-phone-o icon-search icon-smiley icon-star icon-star-half icon-worker icon-write social-facebook social-googleplus social-linkedin social-twitter
U kunt ons bellen op 0800-0003

Wij zijn 24/7 open

Klacht


Idee, compliment of klacht


Heeft u een idee of compliment?
We horen het graag van u!

Bent u ontevreden? Heeft u een klacht?
Ook dan horen we graag van u!

Kwaliteit hoog in het vaandel.

Alle medewerkers van Glaspunt zetten zich in om u goede, professionele service te geven. Toch gaat het niet altijd naar wens. Van uw ervaringen, zowel positief als negatief kunnen wij leren. Als u tevreden bent over de door ons geleverde dienstverlening, dan horen wij dat graag. Maar ook als u niet tevreden bent, een klacht heeft, twijfel dan niet om dit aan ons door te geven. Wij lossen problemen graag op, samen met u komen we er altijd wel uit. Uw reactie draagt bovendien bij aan de kwaliteit van onze dienstverlening.

Wanneer u een klacht heeft, dan kunt u dit kenbaar maken aan onze klachtencoördinator.

De klachtencoördinator is bereikbaar:

  • Telefonisch tijdens kantooruren op: (088)- 452 77 77
  • Per e-mail: administratie@glas.nl
  • Schriftelijk: Glaspunt, T.a.v. Klachtencoördinator, Delta 91, 6825 MN Arnhem

Klachten worden door de klachtencoördinator daar waar mogelijk nog dezelfde dag behandeld en indien mogelijk opgelost. Indien een klacht inspectie van het geleverde werk behoeft dan streven wij ernaar om binnen 2 werkdagen bij u langs te komen om de klacht ter plekke zelf te inspecteren. Deze zaken worden wekelijks ingebracht in een overleg met de verantwoordelijke in onze directie alwaar ze inhoudelijk worden behandeld ('onderzoekt de klacht en beoordeelt of uw klacht gegrond of ongegrond is'). Dit garandeert dat ook deze klachten altijd uiterlijk binnen 1 week worden behandeld conform onze servicerichtlijnen en leveringsvoorwaarden. Indien uw klacht terecht is wordt deze vervolgens binnen 5 werkdagen opgelost.

Onze volledige klachtenprocedure vindt u hieronder:

 

-->